Hülye user
(e-mail) 2004.05.30. 22:25
Okos felhasználókról olvashattok itt, érdemes elolvasni, dőlni fogsz a nevetéstől!
Ugyfel: Nem tudom elinditani az angol nyelvlecke CD-jüket Support: Tegye be a CD-t a meghajtoba! Elindul? Ugyfel: Nem. Support: Akkor kattintson az "Inditas"-ra! Ugyfel: Semmi Support: Milyen operacios rendszert hasznal? Ugyfel: A hifi-torony markajat kerdezi?
Ugyfel: Van valami problemam a Windows-al. Support: Mi van a kepernyőn? Ugyfel: Hát...egy csokor virag. Support: Úgy ertem mi van ráírva Ugyfel: Ja....o....Sony
Ugyfel: Eppen most jelentkezek be önökhöz, de nem minden világos. Support: Nem problema, elintezzük Ugyfel: Kerdezik annak a helynek az adatait, ahonnan telefonalok. Kerdezik a varost. Support: Irja be a varos nevet! Ugyfel: Kerdezik a telefonszamot, ahonnan telefonalok. Support: Irja be a telefonszamot, ahonnan belep! Ugyfel: Kerdezik a postai iranyitoszamot. Support: Irja be a lakasanak a postai iranyitoszamat! Ugyfel: Ne haragudjon, hogy ennyit problemazok, de nem ertek a szamitastechnikahoz.
Support: Nyomja meg a Control+Alt+Del gombokat. Ugyfel: Igen, igen ezt ismerem. Support: Mi történik? Ugyfel: Semmi. Support: Ismetelje meg! Ugyfel: Megint semmi. Support: Pontosan mit csinal? Ugyfel: Mit, hat azt, amit mond. Lenyomom C,O,N;T;R;O;L;+.....
Support: Kérem, mondja meg mi van a kepernyőre írva! Ugyfel: Esc,F1,F2.. Support: Uram, az nem a kepernyő, az a billentyűzet. Ugyfel: Na ne nezzen hülyének!
Ugyfel: Kérem szépen, nem megy a Nescafé-m. Support: Háztartasi gépek javitasaval nem foglalkozunk. Ugyfel: Nade ez az internetes Nescafe, ami nem működik. Support: Talan Netscape-et akart mondani Ugyfel: Netscape, Nescafe nem mindegy.
|