A hét sportriportere: Palik László
(e-mail) 2004.04.22. 20:57
És akkor jöjjön néhány aranyköpés a hét sportriporterétől, akinek ezúton is gratulálunk a cím elnyeréséhez.
1. Ha megnézzük az első 4 helyezettet, az a legfeltűnőbb, hogy Alboreto ötödik.
2. És mintha vörös lángnyelvek csapnának ki a Ferrari hátsó részéből! Valójában az csak a hátsó lámpa lesz.
3. És az első öt helyen öt különböző autó végzett.
4. M. Schumacher még mindig a leggyorsabb ember a pályán, nem csak azért, mert ő vezet, hanem egyben övé a leggyorsabb kör is.
5. És mindkét jobb-első kereke hiányzik...
6. Ez nem is 4 tized, ezt nézzék... ez maga Michael Schumacher!
7. És Damon Hill jön be a boxba, igen, Damon Hill jön be a Williams
boxba, és most Damon Hill bent van a boxban! Nem. Michael
Schumacher az.
8. A Williams csapat már készül a kerékcserére, a kerék-hűtőket éppen most veszik le...
9. Szóval, tisztázzuk a helyzetet! A 19. kör után a következő az állas:
David Coulthard vezet, de még nem jött ki kerékcserére, Mika Hakkinen az első, és ő sem cserélt még kereket.
10. Az idén a McLaren Achilles-sarka, és ezt akár szó szerint is
érthetnénk, mert a sebváltóról van szó.
11. Most pedig a francia Lafitte pont olyan közel van Surerhez, mint
Surer Lafittehoz.
12. Ez már a 73. kör, és a következő a 74. lesz.
13. Mansell most lazít egy kicsit, kényelmesen autózik. Nem, nincs
igazam. Egy újabb kör-rekord.
14. Ez nem igazán kanyar, egy egyenes, igazából.
15. Hill üldözi Hillt.
16. Jean Alesi ötödik és hatodik.
17. Ismét csak bizonyítékot kapunk arra, hogy milyen fontos is az autó a Forma-1-ben.
18. Csönd! Csönd! Nézd! Nézd! Ez egy Williams, és csak találgatni
tudok, hogy Jaques Villeneuve az... biztosat nem mondhatok, mert nem látom innen. Szóval Villeneuve befejezi a ver... Hill az!! Damon Hill kiesett az olasz nagydíjról.
19. A 68. körben vagyunk, ezek szerint egy, két, há', négy, öt kör van hátra a versenyből.
20. Nigel Mansell az utolsó, eltekintve attól az 5 embertol, aki előtte
van.
21. Ez Ő. Panis a Prostban. Hosszú ideig Ligierként ismertük őket, mert ez volt a nevük.
22. Az első három mind Escort, ami persze nem meglepő, mivel csak
Escortok indultak.
23. Ő pedig Gabriele Tarquini, aki már 33 Forma1-es csapatnak
vezetett... szóval... nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán volt-e
összesen 33 csapat, de az egész biztos, hogy Gabriele Tarquini nem
szerepelt mindegyikben.
24. Az európai versenyzők hamar megismerték a pályát, különösen az új-zélandi Paul Radisich.
25. Coulthard motorjának hangjai sokkal inkább egy Zeppelinre,
semmint a Mercedesre emlékeztetnek.
|