JóPofa Portál
JóPofa Történetek
 
Navigáció
 
Rovatok
 
Ötödik block
Ötödik block : Párbeszédek a Westel ügyfélszolgálatáról

Párbeszédek a Westel ügyfélszolgálatáról

(JóPofa Portál)  2004.08.13. 10:55

Az azóta T-Mobile nevű cég egykoron még ezzel a logóval futott, és Magyarország piacvezető mobiltelefon szolgáltatója volt. Ez azt jelenti, hogy a legtöbb ügyféllel ők rendelkeztek. És ebből az is következik, hogy sok "érdekes" ügyfelük is volt...

Ügyfél: - Jó napot kívánok! Mennyibe kerül egy fül-orr-gége szett a
Nokiámhoz?

Ügyfél: - Szeretnék egy Operalogót a telefonomra!

Ügyfél: - Kaptam egy SIMon kártyát...

Ügyfélszolgálat: - Kérem, akkor vegyen elő egy papírt és ceruzát, és akkor lediktálom Önnek...
Ügyfél: - Kisfiam, hozzd ide... Nem, ne tollat, a bácsi ceruzát mondott...

Ügyfél: - Vettem egy Domino Balatont...

Ügyfélszolgálat: - Nyugodjon meg, központi probléma van, nem az Ön készüléke hibája!
Ügyfél: - Hanem, másé?

Ügyfél: - Dominóm van, és a Dominó központ azt mondja, hogy "Az Ön egyenlete 0.-Ft", de hát az egyenletem nem lehet 0!!!

Ügyfél: - Felhívtam a 1230-at, hallgattam ezt a "tudományos információjukat"... (automata rendszert)

Ügyfél: - Nem tudtam jobb programot kiválasztani, mint Önt... (Kösz, ez kedves!)

Ügyfél: - Engem mindig bántanak telefonon...
Ügyfélszolgálat: - ??? Zaklatják???
Ügyfél: - Ja, igen.

Ügyfélszolgálat: - Milyen típusú a készüléke?
Ügyfél: - Nekem sajnos csak fekete telefonom van...

Ügyfél: - Szeretnék egy Hanglogót a telefonomra!

Ügyfél:- Számom: 1234567, rejtjelem: 6465.

Ügyfél: - Azért kaptam csekket, mert fizetnem kell?

Ügyfélszolgálat: - Kapható például az Ericsson A1018-as dominó csomaggal.
Ügyfél: - Ez milyen márka?
Ügyfélszolgálat: - Ericsson.
Ügyfél: - Hányas?
Ügyfélszolgálat:-A1018-as.

Ügyfél: - Tegnap a Westel féloldalasította a telefonomat...

Ügyfél: - Az a problémám, hogy távirányítóval nem tudom a telefonom kikapcsolni...

Ügyfélszolgálat: - XY vagyok, üdvözlöm!
Ügyfél: -Má' megin' más? (Ezután bontja a vonalat)

Ügyfél: - A telefonom nem mászik fel a hálózatra!

Ügyfél: - Vettem egy telefont 2 éves hűségnyilatkozattal, de sajnos a hűségem tovább tartott, mint a készülék...

Ügyfél: - Le szeretném tiltani az előfizetésemet!
Ügyfélszolgálat: - Ellopták, vagy eltűnt?
Ügyfél: - Hát, az úgy történt, hogy a telefon beleesett a mosdóba, mivel vizes lett kivettem belőle a kártyát, szétszedtem a telefont, és
kiraktam az erkélyre száradni. Ezután a kártyát lefújta a szél, és most ezért szeretném letiltani...

Ügyfél: - Ellopták a Dominó kártyámat, azonnal tiltsa le, mert 1millió
forintot lebeszélnek róla...
Ügyfélszolgálat: -???

Ügyfél: - Szeretnék egy logót az előlapomra!

Ügyfélszolgálat: -...tehát ezeket tudja ez a készülék.
Ügyfél:  - Értem. És mennyié' adja?

Ügyfélszolgálat: -???
Ügyfél: -Kü'gyön má' nekem csörgődallamot!

Ügyfél: -A TE+ÉN számot akarom töröltetni, mert tudja ez a szám a
barátnőmé, és amikor megkapom a számlát a feleségem mindig agyonszekál, hogy kié...

Ügyfél: - Van egy új 3210-esem, a feleségemnek pedig egy féléves 3210-ese. Nem találom a töltőm, használhatom a feleségemét?

Ügyfél: - Azt írja ki a telefonom, hogy "PUK lezárva, hívja a
szolgáltatót!".
Ügyfélszolgálat: - Ebben az esetben kártyacserére van szükség, mert elrontották 3X a PIN kódot, és 10X a PUK kódot.
Ügyfél: - És, ha beírnám a PUK2 kódot, az sem segít?

Ügyfélszolgálat: - Jó napot kívánok, XY vagyok. Miben segíthetek?
Ügyfél: - A csengohangom állítsa hangosabbra!

Ügyfél: - Itt vagyok a keletiné', hogy tudok eljutni "Háerre"?
Ügyfélszolgálat: - Hova szeretne eljutni?
Ügyfél: - Hát, jelentkeznék olyan " Üdvözlömmibensegíthetek"-re!
Ügyfélszolgálat: - Tehát a Westel HR osztályához szeretne eljutni.
Akkor a 7-es busszal...
Ügyfél: - Van ellenőrzés a járműn?

Ügyfél: - Mondja má meg, igaz amit a szomszédom mondott, hogy azért van az infra a 7110 esen, mert tudja a TV-t kapcsógatni?

Ügyfél: - Elnézés a zavarásé, másodszó telefonálok, mer ez a rohadt kutya kib...ta a kezembő a telefont.

Ügyfél: -  ...nekem Dinamó kártyám van, és....

Ügyfélszolgálat: - Milyen tipusú készüléke van?
Ügyfél: - "mocarella százhatvanas"!

Ügyfél: -  ..Itt pecázgatunk a haverokkal, és mindegyik megkapja az SMS-t, csak én nem. Lehet, hogy amiatt, mert én árnyékban ülök..?

Ügyfél: - Jó napot kivánok, elküldtem azt az SMS-t, hogy +OLIMPIA a 900-as számra, úgy ahogy a kolleganője mondta, de azt kaptam válaszul, hogy ilyen kód nem létezik...
Ügyfélszolgálat: - Rendben, kis türelmét kérném. (persze semmi probléma, minden müködött)
Ügyfél:  - Akkor ezt nem értem. És maga ott bent s-sel, vagy sz-szel küldte, hogy "plusz"?

Ügyfél:  - Jó napot! Csak annyit szeretnék megtudni, hogy a Nokia  telefonban milyen percdíjjal megy a játék?

Ügyfél:  - Most ha megnyomom a gombot, akkor nem fog elmenni ön? (??? Hmmmm.....)

Ügyfél:  - A gépi nénike figyelmeztetett...............

Ügyfél:  - Puk kódot kér a készülékem.
Ügyfélszolgálat:  - Milyen készüléke van?
Ügyfél:  - 7-es BMV-m van. Made in Germany. Ez van még ráírva.
Ügyfélszolgálat: - ???

Ügyfélszolgálat: - Milyen típusú készüléke van?
Ügyfél:  - Westel.
Ügyfélszolgálat: - Jó, de milyen márkájú a készüléke?
Ügyfél:  - Westel.
Ügyfélszolgálat: - Nem így értettem uram, alcatel, motorola, nokia, panasonic........
(Valaki súgja az ügyfélnek: - Mondd neki "Westel a Kapcsolat" hátha úgy tudni fogja!)

Ügyfél:  - "engemet egyenesen irányúsítottak"

Ügyfél:  - Jó napot kívánok!Szeretnék ROMAningolni..."

Ügyfél:  - Díjcsomagot váltanék, jelenleg Szevasz dijcsomagban vagyok..

 
Aktuális

Kellemes délelőttöt!

 
2025. Április 5.
Szombat

Sok boldogságot kívánunk
Vince
nevű olvasóinknak!
Érdekességek
 
Számláló
Indulás: 2004-04-13
 
Tagjainknak
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!