Marketing definíciók
(JóPofa Portál) 2004.06.10. 17:21
Ez egy kis segédlet az Elektronikus kereskedelem c. tárgy hallgatóinak. Aki csak érdeklődik a PR iránt, azoknak is egy JóPofa olvasmány lehet.
1) Bulin vagy, látsz egy jó nőt/pasit. Odamész hozzá és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!". Ez a DIRECT MARKETING.
2) Bulin vagy egy pár haverral/csajjal és látsz egy jó nőt/pasit; egyikük odamegy hozzá és azt mondja neki: "Az a barátom/barátnőm isteni az ágyban!". Ez az ADVERTISING.
3) Bulin vagy; látsz egy jó nőt/pasit. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban !". Ez a TELEMARKETING.
4) Bulin vagy, látsz egy jó nőt/pasit. Felismered, odamész hozzá és felfríssítve emlékezetét azt mondod neki: "Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?". Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMENT.
5) Bulin vagy, látsz egy jó nő/pasit. Felállsz, megigazítod a ruhádat, odamész hozzá és egy pohár pezsgőt töltesz neki; kinyitod az ajtót, amikor kimegy; lehajolsz a táskájáért, amikor leejti; odanyújtasz neki egy cigarettát és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!". Mindez a PUBLIC RELATIONSHIP.
6) Bulin vagy, látsz egy jó nőt/pasit. Odajön hozzád és azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az ágyban!". Ez a BRANDING... a márkanév hatalma.
7) Bulin vagy, látsz egy jó nőt/pasit. Odajön hozzád és azt mondja: "Isteni vagy az ágyban!". Ez a COSTUMER SATISFACTION.
|